A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кищенецький заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Початкова освіта

Фото без опису

Критерії оцінювання 1-4 класи НУШ

 

Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання  учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти

Рівень 

результатів навчання

Характеристика рівня результатів навчання учня

Початковий

Учень/учениця виконує навчальні завдання на рівні

 копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем за допомогою таких навчальних дій: 

- розпізнає і називає об’єкти, про які йдеться в завданнях за даними орієнтирами;

- називає окремі ознаки об’єктів;

- відтворює окремі операції навчальних дій, для досягнення результату, зокрема копіює зразок;

- знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим орієнтиром (малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення, тощо);

- відтворює частини почутої /побаченої, прочитаної інформації усно/за допомогою малюнка;

- коментує окремі операції короткими репліками на основі пропонованих запитань;

- співвідносить результат виконання завдання із зразком;

-  констатує за підказкою правильність/неправильність результату.

Середній

Учень/учениця виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

- визначає об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх; для досягнення результату потребує уточнень завдання;

- називає істотні ознаки об’єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об’єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами в процесі діалогу з учителем/однокласниками;

- відтворює навчальні дії за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз’яснень для досягнення результату;

- коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири (пам’ятку, зразок, тощо); наводить приклади;

- перевіряє спосіб і результат виконання завдань за зразком, констатує правильність/неправильність результату; визначає утруднення/помилки, долає виявлене утруднення/виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників;

- знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту /побачену, прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю)/ текстову за зразками/ за допомогою вчителя.

Достатній

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

- визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх;

- називає самостійно істотні ознаки об’єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об’єктів; угруповує об’єкти; установлює причинно-наслідкові зв’язки між об’єктами;

- застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

- знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію; перетворює почуту /побачену, прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему)/ текстову;

- пояснює спосіб/способи виконання навчальних дій; дотримується послідовності пояснення; за потреби ставить запитання, що стосуються об’єктів завдань; ілюструє розуміння прикладами; контролю дотримання алгоритму дій, перевіряє результати виконання завдань можливими способами,  робить висновок про досягнення результатів; визначає утруднення/помилки, знаходить спосіб подолання виявленого утруднення за даними орієнтирами, самостійно виправляє помилки.

Високий

 

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

- визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх та взаємопов’язані з ними об’єкти;

- характеризує об’єкти, визначає їх спільні відмінні ознаки, властивості; установлює причинно-наслідкові зв’язки між об’єктами; класифікує об’єкти; 

- застосовує й комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

- знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з доступних джерел, узагальнює її; оцінює достовірність інформації;  перетворює почуту /побачену, прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему, діаграму)/ текстову;

- прогнозує можливий результат, пропонує/випробовує різні способи виконання завдання; за потреби ставить запитання, що стосуються об’єктів завдань, і пропонує відповіді на них; підтримує дискусію щодо способів та результатів виконання завдань;  співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок про досягнення результатів; обґрунтовує способи виконання завдань та їх результати; аналізує й оцінює їх, самостійно визначає раціональний спосіб подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора