A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кищенецький заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Базова середня освіта

Фото без опису

 

Загальні критерії оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти 

(5-7 класи)

Рівень

Бал

Загальна характеристика










 

П

о

ч

а

т

к

о

в

и

й

1.

Учень/учениця:

  • сприймає і розпізнає інформацію, отриману від учителя (інших осіб); відповідає на прості запитання за змістом почутого/прочитаного, припускається суттєвих змістових і логічних помилок;
  • виконує частину простих завдань/навчальних дій за наданим зразком з допомогою вчителя;
  • передає інформацію, намагається висловлювати свої думки, використовуючи короткі однотипні фрази.

2.

Учень/учениця:

  • відтворює незначну частину інформації, отриману від учителя або із запропонованих джерел; знаходить у почутому/прочитаному часткові відповіді на прості запитання; припускається змістовних і логічних помилок;
  • виконує прості завдання/навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою зацікавленість до ідеї, висловлених іншими;
  • комунікує з іншими за потреби, використовує прості однотипні фрази.

3.

Учень/учениця:

  • відтворює частину інформації, отриманої від учителя або із запропонованих джерел; знаходить у почутому/прочитаному часткові відповіді на запитання; припускається незначних змістовних і логічних помилок;
  • виконує завдання/навчальні дії за наданим зразком за допомогою вчителя; долучається до роботи в групі.
  • Висловлює свої думки простими фразами/реченнями; просить надати зворотний зв’язок щодо ступеня розуміння та сприйняття запропонованого.
 

4.

Учень/учениця:

  • відтворює за зразком основну інформацію, отриману із запропонованих джерел; висловлює свої думки, використовуючи отриману інформацію; може пояснити окремі поняття/терміни/навчальні дії;
  • виконує завдання/навчальні дії за зразком під керівництвом учителя; Виконує обов’язки, розподілені в групі;
  • використовує прості фрази/речення; сприяє спілкуванню та може надати пояснення у межах запропонованої теми.


 

С

е

р

е

д

н

і

й

5.

Учень/учениця:

  • застосовує частково основну інформацію, отриману від учителя або із запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій; знаходить у почутому/прочитаному відповіді на прості запитання; може пояснити основні поняття/явища/навчальні дії;
  • виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя; виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі;
  • підтримує спілкування в межах запропонованої теми, використовує прості фрази/речення.

6.

Учень/учениця:

  • застосовує інформацію, отриману від учителя або із запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій; розуміє і пояснює основні поняття/явища/навчальні дії, наводить прості приклади;
  • виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом самостійно; розпізнає проблемні ситуації і висловлює припущення щодо розв’язання їх з допомогою вчителя; виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі;
  • спілкується у межах запропонованої теми, використовує прості фрази/речення.
 

7.

Учень/учениця:

  • знаходить у запропонованих джерелах потрібну інформацію для виконання навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій; відповідає на окремі запитання за опрацьованою інформацією; перетворює один вид інформації в інший за зразком; наводити окремі аргументи й приклади на підтвердження висловленої думки;
  • виконує репродуктивні й частково-пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом або в співпраці з однокласниками; розпізнає проблемні ситуації, розв’язує їх відомим способом з допомогою вчителя; співпрацює в групі, виконуючи навчальні завдання;
  • долучається до спілкування в межах запропонованої теми та визначає завдання через поставлені завдання.


 

Д

о

с

т

а

т

н

і

й

8.

Учень/учениця:

  • аналізує інформацію, отриману з обраних джерел, зіставляє, порівнює та групує її за заданою ознакою; вирізняє проблемні ситуації, відповідає на запитання за опрацьованою інформацією; перетворює один вид інформації в інший; наводить певні аргументи, доповнює думку/відповіді однокласників;
  • виконує окремі пошукові, дослідницькі та/або творчі навчальні дії, розв’язує проблемні ситуації відомими способами з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, визначає свої завдання в груповій роботі;
  • запрошує до спілкування, чітко формулюючи питання та пріоритети для обговорення та у межах запропонованої теми.

9.

Учень/учениця:

  • аналізує інформацію, отриману з різних джерел; вирізняє проблемні ситуації; добирає прийнятий із запропонованих способів для її уточнення й візуалізації; наводить аргументи та доречні приклади щодо висловленої думки;
  • виконує пошукові (дослідницькі) та творчі завдання; розв’язує проблемні ситуації засвоєними раніше способами, пропонує нові способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виконуючи типові та нетипові завдання.
  • ініціює спілкування та обмінюється інформацією у межах запропонованої теми.
 

10.

Учень/учениця:

  • виокремлює істотну й потрібну інформацію, отриману із різних самостійно вибраних джерел; вирізняє проблемні ситуації, оцінює інформацію за заданими критеріями; ставить запитання; встановлює логічні зв’язки між об’єктами, фактами, явищами;
  • застосовує здобуті знання й практичні вміння в різних навчальних ситуація; здійснює різні види діяльності, пропонує кілька способів розв’язання проблемної ситуації самостійно, у парі або групі;
  • розвиває ідеї/думки учасників спілкування в межах запропонованої теми та намагається укласти їх у цілісну логічну лінію, розглядаючи різні сторони проблеми.


 

В

и

с

о

к

и

й

11.

Учень/учениця:

  • узагальнює інформацію, отриману з різних джерел, оцінює її за визначеними критеріями; знаходить інформацію й аналізує її; висловлює власну позицію, аргументує її, робить висновки;
  • застосовує здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, аналізує власні навчальні дії самостійно, у парі або групі; конструктивно взаємодіє в групі;
  • узагальнює головний зміст почутого під час спілкування у межах запропонованої теми; обирає оптимальний спосіб взаємодії з іншими для вирішення спільних навчальних завдань.

12.

Учень/учениця:

  • оцінює отриману інформацію, отриману з різних джерел, порівнює та зіставляє її; використовує усвідомлено інформацію в різних ситуаціях;
  • застосовує здобуті знання й практичні вміння, усвідомлює ризики і прогнозує наслідки; здійснює різні види діяльності самостійно, у парі або групі; аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ; ініціює, планує та організує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей, виконання дослідницьких/творчих завдань;
  • виступає посередником у спілкуванні у межах запропонованої теми, демонструє толерантність до різних точок зору і надає роз’яснення за потреби іншим учасникам.

 

 

Критерії   оцінювання навчальних досягнень здобувачів

 базової  середньої освіти (8-9 класи)

 

Рівні навчальних досягнень

Бали

Загальні критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів

I. Початковий

1

Учні розрізняють об’єкти вивчення.

2

Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об’єкт вивчення.

3

Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують  елементарні завдання.

II. Середній

4

Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію.

5

Учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило.

6

Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

III. Достатній

7

Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії.

8

Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточності.

9

Учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і    правильною аргументацією.

IV. Високий

10

Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній  діяльності, робити висновки, узагальнення.

11

Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв’язувати проблеми.

12

Учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора